Pages

Sayur Campur





Assalamualaikum....selamat petang semua....dok buat pa tu...dok minum petang ka?
Sebenarnya ari ni aku tak dak mood la....bosan....tapi aku try jugak letak N3 untuk arini...bukan apa, kalau tak blog aku ni kesunyian plak...dah la aku ni baru terjun dlm dunia blogger ni...sebelum ni aku tak pernah terpikiaq untuk ada blog sendiri....tapi disebabkan selalu jln2 kat blog2 ,aku rasa macam best plak ...walaupun aku tak pandai sgt masak tapi aku suka memasak, menonton rancangan masakan,beli majalah masakan dan lawat blog2 masakan...
....cerita pasal N3 ni plak aku rasa semua dah tau camna nak masakkan...alah..mula2 tumiskan bawang, masukkan udang dan masukkan segala jenis sayuran spt brokoli, bunga kobis, carrot, kobis,jagung muda, cendawan dll...pastu masukan air skit, dan juga sos tiram...kalau sapa2 yang suka pekat bolehla masukkan sedikit bancuhan tepung jagung,...dan ready untuk dihidangkan...senangkan...

1 comments:

Unknown said...

Morning sis! Sy amat berminat dgn blog ni. So plzz continue. Tqvm.