Pages

Fruit Salad


Assalamualaikum.....
Malam ni aku buat makanan yang paling simple tapi sihat sbb hanya guna beberapa jenis buah-buahan dan digaulkan dengan mayonis saja....tajuk tu aku guna english sbb konon2 nak jadi macam mat saleh la....hanya makan salad ja....kalau tak kurus jugak aku tak tau la...
walaupun simple tapi aku nak letak jugak resepi....pada sapa2 yang sudi nak baca resepi ni terima kasih la ye....
Bahan-Bahan:
  • 2 biji epal-dipotong
  • 10 biji strawberry-di potong
  • 15 biji anggur
  • 10 batang baby carrot-dipotong
  • 2 sudu mayonis-aku guna lady'sChoice

******Gaul kan buah-buahan dengan mayonis dan sedia untuk dihidangkan...

1 comments:

Maria Awi said...

Looks delicious..tp kena habiskan cepat2 kan..kalu x..buah rosak kan..

WAJIB BACA ----> Kebaikan Dan Manfaat Kolagen Shaklee